29 Temmuz 2014 Salı

Cennetten Bir Köşe. ..ASSOS

Haftasonu için Assos'a gideli iki haftayı geçti fakat ben bu yazıyı ancak yazıp sizinle paylaşabiliyorum.
Assos Çanakkale ye bağlı Küçükkuyu kasabasının sonunda yer almakta.Tabi bu balikesir tarafından gelenler için geçerli Çanakkale'den gelenler içinse Küçükkuyu'ya gelmeden sağa ayrılan yola giriliyor. Yol oldukça dar ve tehlikeli öncelikle o konuda uyarayım sizi. Assos'a ulaşmak için baya yol kattediyorsunuz. Yolda bol bol Otel ve kamp alanı göreceksiniz. Assos tan önce kadırga koyuna uğramanızı şiddetle tavsiye ederim.Özellikle suyu bir harikadır. Kadırgadan bir on beş dakika sonra hoşgeldin tabelasını göreceksiniz artık.
Ama yolculuk daha devam ediyor tabi öncelikle Behramkale' ye geleceksiniz.Eger sıcakta gözünüz yerse köyün en tepesindeki tarihi eserleri ve muhteşem manzaralı kiliseyi (gerçi son gidişimde gördüğüm kadarıyla cami yapılmış orası ama olsun ) muhakkak görün.
Buradan sonra bir kırk dakika daha giderim derseniz asıl saklı cenneti göreceksiniz. Bu cennetin adı sokakağzı.Behramkale yi geçtikten sonra iki köy daha gececeksiniz sonrasında üçüncü köye gelmeden sokakağzı tabelasının olduğu yerden sola döneneceksiniz. Ve bundan sonra asağıdaki koya doğru yolculuğunuz başlayacak.sahile indiğiniz zaman yol ikiye ayrılacak. Sol tarafta Sivrice koyu sağ tarafta ise sokakağzı koyu bulunmakta. Eğer Sivrice'yi tercih ederseniz Ayaz Motel'i tavsiye edebilirim ama bu bilgi tamamen duyuma dayalı kendim gidip görmedim. Sokakağzı nin asıl adı koyunlu köyü ama yıllardır hep sokakağzı diye anılmış. Sokakağzı yolu nedeniyle ve yeri itibarıyla daha keşfedilmemiş bir koy. Bu nedenle oldukça sakin ve doğal. Genelde apart ve pansiyonlar var. Bir tek koyun sonunda bir otel var o kadar. Biz Kayalı pansiyon da kaldık ve çokta memnun kaldık. Denizi çok güzel olduğu gibi gece içinde iki tane gördüğüm güzel mekanı var. Biz liman balık evindeydik. Iskelede oturmak ayrı bir keyifli ayrıca mezelere de bayıldım. Tavsiye ederim.
Fotoğrafta gördüğünüz Tulumu liman balık evine giderken giydim. Küçük bir butikten aldığım bu Tulumun altı tamamen pul olup bu pulların hepsi tek tek elle işlenmiş. Iste benim Assos maceram böyle. Sakin bir tatil yapmak istiyorsanız ve yol gözünüzde büyümüyorsa Assos bu tatil için ideal yerler arasında diyebilirim.Keyfini çıkarın. .;))

24 Temmuz 2014 Perşembe

Bakım ürünlerimi paylaşmadan asla :))

Biliyorum öncelikle Assos gezisinden bahsedecektim ama o daha kapsamlı olduğu için kolaya kaçtım sanırım ve bakım ürünlerinden bahsetmek daha keyifli geldi ☺
Bunlardan ilki Dr Murad ın advanced active radiance serum..Bu serum maruz kaldığımız güneş ışığından cilt altına yerleşen lekelerin ilerleyen yaşlarda cilt yüzeyine çıkmasını engelleyen bir ürün. Mucizevi bir özelliği olduğu gibi her ne kadar fiyatı da oldukça mucizevi ise de inanın verdiğiniz paraya değecek. Ayrıca yine Bliss in canlandırıcı oksijen maskesi de açığa çıkardığı oksijen molekülleri ile yorgun cildi aydınlık ve ışıltılı bir görünüm katmaya yardımcı oluyor. Şöyle anlatabilirim ki size iki kez kullandıktan sonra bile farkı fark eden çok insan vardı etrafimda. .

15 Temmuz 2014 Salı

Enrique aşkı UNUTULMAZ. ...

Cüzdanımdan çıkan eski konser bileti beni 2012 yılına götürdü bu akşam..Enrique Iglesias konserine..24 ekim 2012 yer küçük çiftlik park.Hayatımın en güzel ve keyifli deneyimlerinden biriydi, bu yüzden eski bir anı da olsa paylaşmak istedim.. Konser girişi 18.00 di.Ama biz saatinde konser alanına gittiğimizde konser kuyruğu çoktan dışarıya taşmıştı.Uzun bir beklemeden sonra konser alanına girdiğimizde adım atacak yer yoktu sanki içeride.Zar zor kendimize yer bulduktan sonra heyecanlı bekleyiş başladı. Enrique Iglesias dan önce çıkan dj (adını vermeyeyim ) sahneden kovulmaktan beter edildi malesef çünkü herkes heyecanlı ve sabırsızdı. Enrique Iglesias sahneye çıktığında saat 22.00 di. Ama o sahneye çıktığında sanki saatlerde bekleyen o kalabalık değilmiş gibi herkes bir anda muhteşem bir enerjiyle eğlenmeye başladı. Toplamda iki saat bile kalmadı belki sahnede.Ama sahne şovuyla , şarkılarıyla ve tabiki enerjisiyle herkesi büyüledi, özellikle de bayanları 😆 Konser bittiğinde yorgunluktan tabanlarımızın üzerine zor bassakta gerçekten değmisti.Bir daha Türkiye'ye ne zaman gelir bilmem ama ben gelse tekrar aynı eziyeti çekerim. Bilmem anlatabildim mi ☺

13 Temmuz 2014 Pazar

Yumuşacık el ve ayaklar için ...

Haftasonu kendimi kişisel bakıma adadım. Manikür,pedikür olmadan asla diyerek attım kendimi kuaförüme. Kuaförümün her seferinde yapmasından keyif aldığım vücut peelinginden bahsedicem size. Bu vücut peelinginin renk renk ve farklı kokulardaki çeşitlerinden ben en çok orkide kokulu olanını beğeniyorum. Bunun dışında böğürtlen, çilek ve okyanus kokulu olanları da mevcut.El ve ayaklarınızı hem ferahlık veren hem de mis gibi kokmasını sağlayan bu ürünü sizde deneyin memnun kalacaksınız. .

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Saç bakımının olmazsa olmazları

Saç bakımı için kullandığım en son ürünleri paylaştım sizinle. Bunlardan olmazsa olmazı benim için unique one..kuaförümden temin ettiğim ürün özellikle boyalı saçların çok daha kolay taranmasını sağlıyor.krem şeklinde olan ürün saça sıkıldığında yağlı hissi bırakmadığı gibi hoş kokusuyla da ferahlık hissi veriyor. Kesinlikle tavsiye edeceğim bu ürünü kuaforlerinizden temin edebilirsiniz...

10 Temmuz 2014 Perşembe

Sil Baştan Başlamak ...


  • Neden buradayım sorusunun en güzel yanıtı benim için şu an kendimi yeniden keşfetmek sanırım . Özgüvenimin yerle bir olduğu , kendime saygımı tamamen yitirdiğim, kukladan farksız olduğumu düşündüğüm bir dönem içindeyim. Ama okuyanları korkutmak istemem amacım bunalım yapmak değil asla.Sadece bu ilk yazımda durumumu kısaca özetlemek istedim aslında                                                     Amacım burada kendimi daha rahat ifade etmek sadece.. Yaşamdan keyif aldığım anları paylaşarak daha keyifli hale getirmek istiyorum. Öncelikle bunun bana iyi gelmesini sonra da hep beraber daha da keyiflenmeyi istiyorum.Balkonumda oturmuş bunları yazarken küçük bir çocuk gibi heyecanlıyım.Her gün neler paylaşabilirim diye yeni yeni fikirler üretiyorum. Bunları düşünürken içinde bulunduğum o berbat halden bir saat bile uzaklaşmak o kadar iyi geliyor ki bana..Bu gece bir milat benim için herşeyi silip yeniden başlamamın miladı.Bana katılmak ister misiniz 😉